Szanowni Państwo,
w związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną oraz pozytywnymi wynikami na obecność koronawirusa SARS-COV-2 u pracowników Urzędu Gminy Długołęka, funkcjonowanie wydziału spraw obywatelskich zostało znacząco ograniczone.
W związku z tym informujemy, iż sprawy dotyczące zameldowania, wymeldowania, złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego oraz zgłoszenia jego utraty, można dokonać za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP – w przypadku posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Ponadto, wniosek o wydanie dowodu osobistego lub zgłoszenie jego utraty, można złożyć w dowolnym urzędzie gminy/miasta – niezależnie od miejsca zameldowania.
Podania czy wnioski, niewymagające osobistego stawiennictwa, można wrzucać do skrzynki, która znajduje się przed głównym wejściem do urzędu. Prosimy o dopisanie swojego numeru telefonu, ułatwiającego kontakt.
Pilne sprawy, jak np. odbiór dowodu osobistego (gdy poprzedni dokument stracił ważność, gdy osoba utraciła poprzedni dowód osobisty lub gdy dokument niezbędny jest w celu wyjazdu zagranicznego, a osoba nie dysponuje ważnym paszportem), sprawy związane z wymeldowaniem w związku ze sprzedażą nieruchomości i koniecznością przedstawienia notariuszowi stosownego zaświadczenia, można załatwić po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 71 74 87 314.
Prosimy o wyrozumiałość. Mamy nadzieję, że sytuacja w ciągu kilku najbliższych dni ulegnie poprawie.
Dodano: 27 października, 2020