Powiew wiosny w Borowej

Choć prognozy meteorologów zapowiadają przybycie wiosny dopiero w poniedziałek, dziś w Borowej mogliśmy poczuć jej pierwszy powiew. Za nami piąta edycja przeglądu form teatralnych szkół podstawowych. Tematem przewodnim były kolorowe pisanki, kwiaty, przyroda – czyli wszystko to, co z wiosną się kojarzy.

W tegorocznym przeglądzie wzięły udział dwie grupy teatralne – z Węgrowa z przedstawieniem pt. „Wielkanocne pisanki ” oraz z Borowej ze spektaklem pt. ”Wiosenne igraszki”. Podczas przeglądu odbyło się również uroczyste ogłoszenie wyników konkursu na najpiękniejszą palmę wielkanocną. 

W kategorii klas starszych 

I miejsce zajęli: 
Wiktoria Łaskawska, uczennica Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Węgrowie
Julia Rudkiewicz, uczennica Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Łozinie
Patrycja Bajorek, uczennica Szkoły Podstawowej im. Odkrywców i Podróżników w Borowej
II miejsce:
Julia Opala, uczennica Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Węgrowie
Paulina Chodakowska uczennica Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Brzeziej Łące
III miejsce:
Jakub Grzymski, uczeń Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Kiełczowie

W kategorii klas młodszych:

I miejsce:
Jarosław Bajorek, uczeń Szkoły Podstawowej im. Odkrywców i Podróżników w Borowej
Patrycja Kaniewska, uczennica Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Kiełczowie
II miejsce:
Manuela Janowiak, uczennica Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Brzeziej Łące
Julia Kucharska, uczennica Szkoły Podstawowej im. Odkrywców i Podróżników w Borowej
III miejsce:
Dominika Lechańska, uczennica Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Węgrowie

Dla wszystkich uczestników przeglądu teatralnego oraz konkursu „Wielkanocna Palma” przygotowano słodki poczęstunek oraz dyplomy wraz z upominkami. Oby pogoda za oknami w przyszłym tygodniu była rzeczywiście tak wiosenna, jak dzisiejsze przedstawienia w Borowej.

Obszerna galeria zdjęć na profilu Gmina Długołęka na Facebooku.

Adrian Walczyk

Dodano: 5 kwietnia, 2013

Komentarze

Komentowanie wyłączone.