Przypominamy, że od 1 lipca każdy właściciel nieruchomości ma obowiązek zaopatrzyć się w czarne pojemniki na odpady zmieszane. Można je zakupić we własnym zakresie, nabyć od firmy obecnie wywożącej śmieci lub skontaktować się z Dolnośląskim Przedsiębiorstwem Oczyszczania (firmą, która będzie obsługiwała system odbierania i gospodarowania odpadów wraz z początkiem lipca).
Jeżeli posiadasz pojemnik w innym kolorze niż czarny, powinien on zostać oznakowany naklejką „odpady zmieszane”. Naklejkę będzie można odebrać od 17 czerwca br. w urzędzie gminy lub u sołtysa. Powinna być ona naklejona w widocznym miejscu. Jeżeli nie zostanie to zrobione, firma odbierająca odpady oklei kosz w momencie pierwszego odbioru.
W ostatnim tygodniu czerwca do wszystkich nieruchomości w gminie zostanie dostarczony harmonogram oraz zestaw worków do odpadów zebranych selektywnie.
Co zrobić, jeśli nie mam pojemnika?
– możesz zakupić go we własnym zakresie ( np. w centrach handlowych, sklepach specjalistycznych lub przez internet),
– możesz skontaktować się z firmą, od której obecnie dzierżawisz pojemnik i zapytać o możliwość jego odkupienia,
– możesz skontaktować się z DPO Sp. z o. o. telefonicznie pod numerem 071 354 62 15 bądź wysłać zapotrzebowanie na adres biuro@dpo.com.pl wraz z danymi do faktur w celu nabycia bądź wydzierżawienia pojemnika.
Katarzyna Cisowska